Een tweede in de reeks van workshops gericht op de groei van je bedrijf.
Binnen deze korte workshop stond aandacht voor de klant centraal. Op interactieve wijze hebben de deelnemers ervaren hoe in teamverband een beter “beeld” van dé klant verkregen kan worden, en vooral hoe je bij de klant een betere beleving kunt realiseren. Uiteraard passeerden termen als ambassadeurschap en magische momenten de revue.
Ook dit keer mochten wij gebruik maken van de filmzaal en faciliteiten in het bijzonder fraaie bezoekerscentrum van De Nederlandsche Bank in Amsterdam.
Als tweede deel van de middag lieten deskundige begeleiders van DNB de deelnemers een kijkje nemen in de wereld van het grote geld, goud, valse munterij en internationale (monetaire) verhoudingen.
Tijdens de gezellige afsluitende borrel werd ruimschoots gebruik gemaakt van de netwerk mogelijkheid.
Ook last van onmogelijke klanten of behoefte aan verhoogde klanttevredenheid en workshop gemist?
Wij verzorgen deze en andere “sessies” ook binnen en toegespitst op je bedrijf. Geinteresseerd? Neem dan contact met Coos Oomen op voor meer informatie: 0653902297